İPTAL VE İADE ŞARTLARI

 

 

www.bakras.com.tr  üzerinden satın almış olduğunuz ürünleri (parçalı veya tamamını), sipariş tarihinizden itibaren otuz (30) gün içinde kullanılmamış ve satılabilir özelliği bozulmamış olması şartı ile tarafımıza göndererek ücretsiz iade talebinde bulunabilirsiniz

Trendyol.com, Hepsiburada.com, N11.com vb. siteler aracılığıyla Bakras ürünlerini satın aldığınız takdirde, ilgili web sitesinin iade/değişim ve kargo şartlarına tabi olursunuz. Aşağıdaki yönlendirmeler yalnızca 
www.bakras.com.tr siparişleri için geçerlidir.

 

 

İptal veya iade işlemlerini nasıl yapabilirim?

 

1-İade talebinizi iletin:

[email protected] mail adresimiz veya 0 (212) 324 61 87 numaralı iletişim hattımızdan bizlere ulaşarak iade talebinizi iletin.

 

2-Paketi hazırlayın:

İade talebinizi oluşturduktan sonra ürünü faturanızla birlikte katlamadan, ezmeden, teslim aldığınız şekilde paketleyin. Özellikle tarafınıza katlanmadan paketlenerek teslim edilen ürünlerimizin iadesini yine aynı şekilde katlanmadan paketlenerek kargoya teslim edilmesi gereklidir. Paketleme hatası sebebi ile deforme ve kat izi olmuş ürünlerin iade kabul edilmemektedir. Faturanızı bulamıyorsanız, mail adresinizden e-arşiv faturanıza ulaşabilirsiniz, [email protected] adresine e-posta gönderebilir veya 0 (212) 324 61 87 numaralı hattımızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

 

3- Kargoya teslim edin:
Paketinizi 90343020 kargo kodu ile YURTİÇİ KARGO’ya teslim edin.

 

İade Adresimiz:

Nispetiye Mah. Peker Sokak Burç Apt. No:23 D:2 / 1.Levent İstanbul

 

Değişim Şartları

Değişim işlemimiz bulunmamaktadır. Sadece iade işlemi yapılmaktadır.

 

Sipariş İptali

Tüketici hakları gereği, vermiş olduğunuz siparişinizden cayma hakkınızı siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce de kullanabilirsiniz. Bunun için siparişinizin kargoya teslim edildi bilgisi e-mail ile bildirilmeden önce Hesabım/İade Taleplerim alanından 'Sipariş İptali' talebi açmanız veya [email protected] adresine iptal etmek istediğiniz siparişiniz ya da ürünle ilgili bilgi vermelisiniz. Eğer siparişiniz kargoya teslim edilmişse Tüketici Koruma Kanunu gereği otuz (30) gün içerisinde iade hakkınızı kullanabilirsiniz.

 

 

Geri Ödeme
İadesi onaylanan ürününüzün tutarı yedi (7) iş günü içerisinde ödeme yapmış olduğunuz hesap veya kredi kartınıza aktarılacak ve tarafınıza sistemde kayıtlı olan mailiniz üzerinden bilgilendirme yapılacaktır. Dünya ve ülke gündemindeki COVİD-19 sebebiyle bankalarda uzaktan çalışma sistemi gereği gecikmeler yaşanabilmekte olup, iade işlemleriniz ile ilgili gecikmelerde çalıştığınız banka sorumludur.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: EN